Sotilaskoteja hoitavat sotilaskotiyhdistykset pääosin vapaaehtoisvoimin.
Sotilaskoti on varusmiehen vihreä keidas, joka tuo kaivattuja lepohetkiä ja virkistystä palvelusaikaan. Valitse omasi 37 jäsenyhdistyksestä ja tule tekemään hyvää kanssamme!

TULE MUKAAN TOIMINTAAN

Olen kiinnostunut sotilaskotityöstä.

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Haluan että minuun otetaan yhteyttä:

* Sotilaskotityö on vapaaehtoista maanpuolustustyötä, jota tehdään varuskunnissa. Siksi jäsenyys edellyttää Suomen kansalaisuutta.

Antamasi tiedot tallentuvat ainoastaan valitsemasi yhdistyksen tiedostoihin.

Sotilaskotitoiminta on monipuolista vapaaehtoistyötä varusmiesten hyväksi. Sitä on tehty jo sata vuotta samalla asenteella – hymyllä ja sydämellä. Olemme aktiivisesti mukana varusmiesten arjessa niin varuskunnissa kuin maastossa, aina tarjoten kaivatun hetken lepoa ja virkistystä. Toiminta sotilaskotiyhdistyksissä ympäri Suomen on monipuolista, iloista ja yhteisöllistä – paljon muutakin kuin munkkeja! Kahvilatuotteiden lisäksi tarjolla on esimerkiksi kirjastoja, pelikoneita ja langaton verkko sekä nettipäätteitä. Sotilaskodeissa järjestetään myös monenlaisia tapahtumia. Vapaaehtoisessa sotilaskotityössä jokaisen taitoja tarvitaan ja kaikilla on mahdollisuus osallistua toiminnan kehittämiseen. Se on harrastus, joka sopii kaiken ikäisille naisille ja miehille!

Saat lisää tietoa toiminnastamme: www.sotilaskoti.fi