P3110075_suikale

Kokkolan sotilaskotiyhdistys

Kokkolan Sotilaskotiyhdistys ry on perustettu vuonna 1947 ja sen kotipaikka on Kokkola. Yhdistyksen ensisijaisena tehtävänä on edistää varusmiesten ja reservin kertausharjoituksissa olevien hyvinvointia sekä huolehtia oman jäsenistön hyvinvoinnista ja maanpuolustus- valmiudesta.

Jäsenilta Palmapirtillä 25.6 klo. 18

Kokkolan kaupunki tarjoaa kahvit ja kaikille paikalla oleville jaetaan Sotilaskotijärjestö 100v-juhlakirja. Ilmoittautuminen ma 18.6 puoleenpäivään mennessä Eijalle!

Esillä oltu aktiivisesti: pop up-päivä, lippujuhlamarssi (kuva) ja yhdistysten tori (kuva)

Kokkolan Sotilaskotiyhdistys on ollut aktiivisesti esillä kevään ja alkukesän aikana. Satavuotiasta sotilaskotityötä juhlittiin valtakunnallisesti pop up-päivän tapahtumilla, Kokkolassa oltiin esittelemässä toimintaa useamman ison marketin yhteydessä. Puolustusvoimien lippujuhlapäivänä 4.6 yhdistykseltä oli mukana 7 marssijaa Seinäjoella. Kokkolassa oltiin Yhdistysten tori-tapahtumassa esillä 13.6, munkit myytiin loppuun ja moni ihminen kuuli yhdistyksen toiminnasta.

Kevätkokous 22.3!

Kokkolan sotilaskotiyhdistyksen kevätkokous 22.3 sisarsopessa.